بررسی انواع کاور دوزی مبل

کاور دوزی مبل

بررسی انواع کاور دوزی مبل

کاور دوزی مبل یکی از نیازهای منزل شماست. مبلمان جزء لوازم لوکس هر منزلی هستند که با انتخاب کاور مناسب برای آن‌ها علاوه بر حفظ دوام، زیبایی مناسب را نیز برای آن‌ها فراهم می‌کند.

امروزه مبلمان راحتی جزء لوازم پرکاربرد هستند. اعضای خانواده در گفتگوهای خانوادگی روزمره، تماشای تلویزیون و حتی برای استراحت از آن‌ها استفاده می‌کنند. در حین استراحت امکان دارد یک چای یا آبمیوه هم برای خود بریزند تا خستگی روزانه را از تن خارج کنند که ممکن است مبل را لک کند.

با دوخت کاور مبل مناسب می‌توانید از این اتفاقات جلوگیری کنید. در این مقاله مقصود ما بررسی انواع کاور مبل است. جالب است بدانید امکان سفارش انواع کاور مبل در کاوردوز مهیا است تا مبل‌های شما همیشه تمیز باشند.

کاور دوزی مبل 3لایه
کاور دوزی مبل 3لایه

ضرورت کاور مبل برای مبلمان

وجود کاور مبل برای مبلمان ضرورت‌هایی دارد که هر یک از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در زیر به آن‌ها اشاره شده است:

  • ایجاد دکوراسیون مدرن برای منزل با انتخاب پارچه مناسب برای کاور

  • محافظت از مبلمان در برابر آلودگی، گردوغبار و…

  • جلوگیری از پاره و خراب‌ شدن مبلمان منزل شما

کاور دوزی مبل ژلاتینی
کاور دوزی مبل ژلاتینی

بررسی انواع کاور مبل

بهتر است کاوردوزی مبل به دست افراد متخصص در این کار سپرده شود تا یک کاور شیک و بادوام داشته باشید. اگر مبل‌های شما قدیمی هستند یا دیگر مثل قبل کیفیت ندارند با انتخاب یک کاور مناسب از هزینه خرید دوباره مبل در امان می‌مانید. در زیر به بررسی انواع کاور مبل می‌پردازیم.

کاور ژلاتینی یا پلاستیکی بادوام

یکی از انواع کاور مبل که بسیار زیبا و چشمگیر بوده و دارای محبوبیت بسیار است، کاور مبل ژلاتینی یا پلاستیکی است. این نوع از کاورها به علت اینکه طرح و رنگ مبل نمایان است زیبایی و حفاظت را برای مبل‌های شما فراهم می‌کند. این نمونه از کاورها علاقه‌مندان زیادی دارد. افراد بسیاری به‌تازگی مبل‌های جدید خریداری کرده‌اند و مایل هستند طرح و رنگ مبل مشخص باشد. کاور موردنظر می‌تواند یک کاور ایده‌آل برای این افراد باشد. کاورهای ژلاتینی یک انتخاب مناسب برای مبلمان سلطنتی است.

  • بررسی مزایای کاور ژلاتینی

کاوردوزی مبل از جمله کاور ژلاتینی باید توسط افرادی انجام شود که در این کار تجربه دارند. این نمونه از کاورها مزایای زیادی دارند که در زیر آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • آن‌ها بسیار نرم هستند و زمانی که افراد روی مبل می‌نشینند احساس راحتی می‌کنند.

  • شفافیت این نمونه از کاور کمک می‌کند شما طرح و رنگ مبل را مشاهده کنید.

  • جنس آن‌ها از پلیمر pvc بادوام است که سال‌های زیادی می‌توانند شما را از خرید مبل و کاور مبل بی‌نیاز کنند.

  • آنها به‌آسانی و با استفاده مکرر خش‌دار نمی‌شوند.

  • از دیگر خصوصیات کاورهای ژلاتینی این است که آنها غیرسمی هستند.

  • مقاومت خوب این نمونه کاور در برابر اشتعال از دیگر ویژگی‌های مثبت کاور ژلاتینی است.

  • محافظت از مبل در برابر انواع آلودگی از دیگر خصوصیات این نمونه از کاور است.

کاور دوزی مبل پارچه ای
کاور دوزی مبل پارچه ای

 

کاور مبل پارچه‌ای

کاوردوزی مبل با جنس‌های مختلف امکان‌پذیر است یکی از آن‌ها پارچه است. دوختن کاور مبل با جنس پارچه ساده‌تر از پلاستیک است. این نمونه از کاورها، مبلمان را هم به‌صورت کامل و هم به‌صورت قسمت‌های مشخص می‌پوشاند. اگر از طرح مبلمان خود خسته شده‌اید و توانایی خرید مبلمان جدید را ندارید می‌توانید روکش‌های پارچه‌ای را امتحان کنید.

زمانی که مقصود شما کاور مبل پارچه‌ای است، بهتر است جنس پارچه را مدنظر قرار دهید. تا جایی که امکان دارد پارچه‌های باکیفیت و درجه یک را برای کاور مبلمان خود انتخاب کنید. اگر شما در انتخاب جنس پارچه دچار تردید شده‌اید و به دنبال یک مرکز کاوردوزی مبل متخصص و باتجربه هستید کاوردوز می‌تواند به شما کمک کند.

کاور دوزی مبل آماده
کاور دوزی مبل آماده

کاور مبل پیراهنی

  • بررسی مزایای کاور مبل پارچه‌ای

کاورهای مبل پارچه‌ای مزایای بی‌شماری دارند. در زیر به بررسی این مزایا می‌پردازیم:

  • قابلیت شستشو دارند. شما به‌آسانی می‌توانید این نوع از کاورها را در ماشین لباسشویی بیندازید.

  • کاورهای پارچه‌ای در مقابل حرارت مقاوم هستند. شما با اطمینان می‌توانید کاور پارچه‌ای بادوام را از کاوردوز بخواهید.

  • از کثیف شدن، گردوغبار و پارگی مبل جلوگیری می‌کند.

  • باتوجه‌به تنوع بالا پارچه‌های مبلی شما این امکان را دارید که در هر طرح و رنگی آن‌ها را سفارش دهید.

انتخاب طرح و رنگ مناسب باید متناسب با فضا انجام شود. کاوردوز با تنوع فوق‌العاده در پارچه‌های مبل شما را یاری می‌کند. کاوردوزی مبل در این کارگاه با بهترین کیفیت برای شما انجام می‌شود. دوخت کاور مبل در کاوردوز به‌وسیله مجرب‌ترین متخصصان به انجام می‌رسد.

کاور مبل تکه‌ای پارچه‌ای

یکی از کاورهای مبل مدرن کاور مبل تکه‌ای است. همان‌طور که از نام آن پیداست این نمونه از کاور تنها قسمتی از مبل را می‌پوشاند. به طور مثال بعضی از افراد تنها مایل هستند در دسته‌ها و قسمتی که فرد می‌نشیند، از کاور استفاده کنند. این نمونه کاور می‌تواند یک انتخاب مناسب برای این افراد باشد. کاور پارچه‌ای تکه‌ای معمولاً به‌وسیله چسب‌های مخصوص به مبل متصل می‌شوند.

جالب است بدانید این نمونه کاورها ثابت هستند و باتوجه‌به رنگ مبل انتخاب می‌شوند. برای مبل‌های راحتی می‌توان از این نوع کاور استفاده کرد. کاوردوزی مبل تکه‌ای به‌وسیله کاوردوز انجام می‌شود. در صورت تمایل به دوختن کاور مبل تکه‌ای با بهترین کیفیت با ما ارتباط برقرار کنید.

کاور دوزی مبل جذبی
کاور دوزی مبل جذبی

کاور مبل پیراهنی

همان‌طور که از نام این کاور پیداست، مانند پیراهن کل سطح مبل را پوشش می‌دهد. این نمونه از کاورها بیشتر برای ایجاد جلوه‌ای تازه به منزل استفاده می‌شوند؛ زیرا می‌توان کل رنگ مبل را تغییر داد. بعضی افراد مایل هستند کل مبل آن‌ها از آلودگی‌ها در امان باشد. کاور پیراهنی یک انتخاب مناسب برای این افراد است. بهتر است در انتخاب جنس پارچه دقت شود و رنگ آن مطابق با دکوراسیون منزل انتخاب شود.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به بررسی کاوردوزی مبل پرداختیم. کاورهای مبلمان یکی از نیازهای هر منزلی است و در جنس‌های پلاستیکی یا پارچه‌ای امکان دوخت آن‌ها فراهم است. کاورهای ژلاتینی این شرایط را برای شما فراهم می‌کنند تا طرح و مدل مبل را مشاهده کنید. درحالی‌که کاورهای پارچه‌ای می‌توانند جلوه‌ای جدید برای منزل ایجاد کنند. دوخت کاورهای پارچه‌ای به‌صورت تکه‌ای و پیراهنی میسر است که باتوجه‌به انتخاب مشتری و بر حسب نیاز انجام می‌شود.

کاور دوزی مبل روف گاردن
کاور دوزی مبل روف گاردن

 

× واتساپ؟!